تحقیق آماده در مورد بررسی نقش تبلیغات صحیح در افزایش فروش شرکت ها 21 صفحه فای|بهترین وب سایت کتاب،مقاله-tin-hat

تحقیق آماده در مورد بررسی نقش تبلیغات صحیح در افزایش فروش شرکت ها 21 صفحه فای

دانلود بهترین فایل تحقیق آماده در مورد بررسی نقش تبلیغات صحیح در افزایش فروش شرکت ها 21 صفحه فای
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
تحقیق آماده در مورد بررسی نقش تبلیغات صحیح در افزایش فروش شرکت ها 21 صفحه فای

تحقیق-آماده-در-مورد-بررسی-نقش-تبلیغات-صحیح-در-افزایش-فروش-شرکت-ها-----21-صفحه-----فای

فرمت فایل:     word

تعداد صفحات:   21

 

 

پيدايش تبليغات

از دوران ماقبل تاريخ نوعي ارتباط در خصوص آگاهي از وجود و در دسترس بودن اجناس و كالاها وجود داشته است. برخي از تصاويري كه بر روي ديواره غارهاي اوليه نقش بسته است مربوط به سازندگان اشياي ابتدايي مي‌باشند. بنابراين، تبليغ مقوله‌اي نيست كه چندان جديد باشد و مربوط به سالهاي اخير گردد بلكه ريشه در زندگي اجتماعي انسانها داشته است. با اين همه آنچه ما تحت عنوان تبليغات نو و جديد مي‌شناسيم، ريشه در اواخر قرن نوزدهم و اوايل قرن بيستم دارد. تبليغات به شكل امروزي مانند بسياري از رسوم ديگر وارد تجارت و كسب و كار شد و رفته رفته توسعه يافت چرا كه لزوم آن احساس مي‌شد.

بعد از انقلاب صنعتي بدليل بالا رفتن حجم توليدات، ديگر فروش مقوله راحتي نبود. زيرا اولاً بدليل توليد انبوه، تمايز در بين محصولات توليدي از ميان رفت و بيشتر محصولات، استاندارد و يك شكل شدند. ثانياً به علت زياد شدن فاصله بين توليد كننده و مصرف كننده، اطلاعات محصولات و خدمات مانند گذشته به سهولت در اختيار مصرف كنندگان قرار نمي‌گرفت لذا نياز به كانال ارتباطي جديدي احساس شد.

با اختراع ماشين چاپ و سپس راديو و تلويزيـون و ديـگر رسانه‌هاي جمعي، تبليغات رشد بيشتري يافت. بطوريكه امروزه شاهد بمباران تبليغاتي مي‌باشيم. هنگاميكه در حال تماشاي تلويزيون يا در حال شنيدن برنامه مورد علاقه خود از راديو هستيم و يا زمانيكه در اينترنت در حال جستجو و يا مـشاهده سـايتهاي مـختلف مـي‌باشيم، بـطور مــداوم در مـعرض تبليغات مختلف قرار داريم. حتي هنگامي كه در خيابان در حال عبور هستيم نيز در مواجه با تابلوهاي1 تبليغاتي قرار داريم. در شرایطی که ما با بمباران تبلیغاتی روبرو هستیم این سوال مطرح می‌شود که آیا همچون گذشته، تبلیغات توانایی نفوذ و تاثیرگذاری بر مخاطبان را دارد؟ به عبارت دیگر در شرايطي که همه با صرف هزینه‌های گزاف در حال تبلیغ هستند و تبلیغات بخش ثابتی از فعالیتهای سازمانها شده است، چگونه می‌توان قبل از آنکه هزینه‌های فراوانی صرف امور تبلیغاتی نمود، از میزان اثربخشی آن فعاليتها اطمینان حاصل کرد؟

4         بررسي مفهوم اثر بخشي

يكي از شاخصهاي سنجش موفقيت در هر سازماني، ميزاني است كه آن سازمان اهداف خود را محقق مي‌سازد. در اينجا موفقيت هر سازمان با توجه به خود آن سازمان تعيين مي‌شود. اين رويكرد در ادبيات مديريت تحت عنوان اثربخشي معرفي شده است. در واقع اثر بخشي عبارت است از درجه يا ميزاني كه سازمان به هدف‌هاي موردنظر خود دست مي‌يابد. براي سنجش اثربخشي در هر سازماني در ابتدا مي‌بايست اهدافي تعريف شوند. سپس جهت تحقق اين اهداف برنامه‌هايي تدوين شده و در ادامه اين برنامه‌ها به اجرا گذاشته شوند. در پايان نتايج به دست آمده با اهداف از پيش تعيين شده مقايسه شوند.

ميزان تحقق اهداف هر سازماني نشان دهنده ميزان اثربخشي آن سازمان مي‌باشد. نكته مهم در تعيين ميزان اثربخشي هر سازماني اين است كه اهدافي كه در ابتدا تعريف شده‌اند قابليت مقايسه با نتايج بدست آمده را داشته باشند. يكي از پيش نيازهاي اين مسئله، اين است كه اهدافي كه در ابتدا تعيين مي‌شوند، قابليت اندازه‌گيري داشته باشند.

5         اثر بخشي در تبليغات

به منظور سنجش اثربخشي تبليغات نيز همانند ساير فعاليتها مي‌بايست در برنامه‌ريزي تبليغات و در گام اول آن اهدافي براي تبليغات تعريف شود. براي برنامه‌ريزي تبليغات الگوهاي متفاوتي وجود دارد كه از معروفترين آنها مي‌توان به الگوي 5M اشاره نمود. در اين الگو كه در شكل 1 نشان داده شده است، در گام اول هدف تعيين مي‌شود، سپس بودجه لازم براي تبليغات تخصيص يافته و در گام هاي بعدي نسبت به تصميم گيري راجع به پيام و رسانه اقدام مي‌شود و نهايتاً به منظور تعيين اثر بخشي برنامه تبليغات نتايج به دست آمده با اهداف از پيش تعيين شده مقايسه مي‌شوند.

دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: تحقیق آماده در مورد بررسی نقش تبلیغات صحیح در افزایش فروش شرکت ها 21 صفحه فایل ورد

مطالب مرتبط

تحقیق آماده در مورد بررسی نقش تبلیغات صحیح در افزایش فروش شرکت ها 21 صفحه فای


بررسی شبهات دینی در رابطه با تخریب محیط زیست و پاسخ از طریق قرآن و روایات و مقایسه دیدگاه دینی و

بررسی استان آذربايجان غربي و طبیعت و مناطق دیدنی و موقیتهای اقتصادی اجتماعی آن و مروری بر شهرستا

بررسی پیشرفت و افت تحصیلی و عوامل موثر بر آنها و نقش خانواده و مدرسه و معلم

بررسی هزینه های احداث یک مرکز پرورش ماهی و ماهی قزل آلا

بررسی انواع پارچه ها و بافندگی حلقوی و دستگاه های بافت و دوخت

بررسی قابوس نامه و سبک و اصول عشق ورزیدن از دیدگاه آن

بررسی محیط زیست و اجزا و مفاهیم آن و مروری بر انرژی خورشیدی و چرخش ماده

بررسی جمهوری تاجیکستان و تاریخ و جغرافیا و سیاست و مرزهای آن

بررسی استان سمنان و صنایع فرهنگی و جغرافیا و مردم و مسجد جامع آن

بررسی پین ها – خار ها – کوپلینگ و فرمان مکانیکی و انواع جعبه آن

تحقیق آماده بررسی نقش شايسته سالاري در سازمانها و سرمايه فكري شايستگان 15 صفحه

تحقیق جامع پیرامون سيستم های اطلاعات مديريت 64 صفحه فایل ورد – مناسب جهت تبد

بررسی سيستمهاي پشتيباني تصميم (DSS) و تأثيرات هوش مصنوعي و سيستم‌هاي خبره بر روي سيستم‌هاي اطلا

تحقیق آماده در مورد بررسی کنترل انواع آلاینده های ناشی از فرآیند های صنعتی 20 صفحه

تحقیق بررسی سيستم هاي توليد انعطاف پذير و اتوماسيون و مزیت های رقابتی و ارتباط با مشتری

تحقیق آماده بررسی سيستمها و روشها و مراحل تجزيه و تحليل سيستمها و روشها 39 صفحه

بررسی طراحي SPAM ابزاري براي کاوش در شبکة گستردة جهاني 25 صفحه فایل ورد

گزارش کارآموزی در کارخانه ایران رادیاتور 26 صفحه فایل pdf

نمونه قرارداد حمل و نقل 8 صفحه فایل ورد

تحقیق آماده درباره تقسیم بندی و انواع هورمونها 76 صفحه فایل ورد