بررسي وضعيت فروش محصولات چرمي‌سبک و شناخت موانع موجود در صادرات آنها و رفع این موانع|بهترین وب سایت کتاب،مقاله-tin-hat

بررسي وضعيت فروش محصولات چرمي‌سبک و شناخت موانع موجود در صادرات آنها و رفع این موانع

دانلود بهترین فایل بررسي وضعيت فروش محصولات چرمي‌سبک و شناخت موانع موجود در صادرات آنها و رفع این موانع
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
بررسي وضعيت فروش محصولات چرمي‌سبک و شناخت موانع موجود در صادرات آنها و رفع این موانع

بررسي-وضعيت-فروش-محصولات-چرمي‌سبک-و-شناخت-موانع-موجود-در-صادرات-آنها-و-رفع-این-موانع

فرمت فایل:       word

تعداد صفحات:   224

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول طرح تحقيق         

بيان موضوع يا تعريف مسأله:

ضرورت انجام تحقيق:

پيشينه تحقيق:     

فرضيات 

تعريف عمليات متغيرها:      

نوع تحقيق و دلايل آن:       

ابزار گردآوري داده ها:         

جامعه آماري:

مراحل انجام تحقيق:           

تعريف مفاهيم:     

محدوديت ها       

فصل دوم ادبيات تحقيق

تاريخچه استفاده از پوست، چرم و چرمسازي:     

تكنولوژي (فن آوري) در صنعت چرم   

مراحل ساخت چرم

عوامل مؤثر بر كيفيت پوست و چرم     

الف       پوست:

ب       چرم:        

انواع چرم و موارد استفاده از آن:         

انواع محصولات چرمي:        

بخش دوم مباحثي در باب صادرات و ابعاد مديريتي آن     

تجارت بين الملل و كشورهاي روبه توسعه         

جايگاه صادرات غير نفتي در اقتصاد كشور         

آثار جانبي افزايش ظرفيت هاي توليدي

نقش صادرات غير نفتي در ايجاد اشتغال           

تعريف استراتژي    

نقش و جايگاه صادرات غير نفتي در استراتژي هاي توسعه اقتصادي   

الف       استراتژي جايگزيني واردات    

ب       استراتژي توسعه صادرات:       

انواع استراتژي هاي رقابتي عام           

رهبري در هزينه   

تمايز محصول      

تمركز (محدودنگري)          

ميانه روي           

تعريف بازاريابي:    

استراتژي هاي عمده تقسيم بندي بازار 

1       استراتژي بازاريابي يكسان       

2       استراتژي بازاريابي تفكيكي      

3       استراتژي بازاريابي تمركزي      

ارزشيابي و انتخاب استراتژي تقسيم بندي بازار    

تقسيم بندي بازار هاي بين المللي      

استراتژي توسعه آميخته بازاريابي

آميخته محصول    

اهميت قيمت در آميخته بازاريابي       

آميخته تشويق و ترفيع        

اجزاي تشويق و ترفيع

توزيع فيزيكي در آميخته بازاريابي

تصميمات عمده در بازاريابي بين المللي           

1       ارزيابي اوضاع و احوال و محيط بازاريابي بين الملل 

2       تصميم به فعاليت در سطح بين‌الملل (Deciding wether to go abroad)  

3       تصميم در مورد انتخاب بازارها در سطح بين‌الملل (Deciding Which market to enter)         

4       تصميم در مورد چگونگي وارد شدن به بازار بين‌المللي (Diciding how to enter the market)

5       تصميم در مورد برنامه هاي بازاريابي بين‌الملل (Deciding on the markting program)        

6       تصميم در مورد نوع سازمان بازاريابي بين‌الملل (Diciding on the marketing organizition) 

فصل سوم        روش تحقيق

مقدمه    

روش تحقيق        

روش جمع آوري اطلاعات    

منابع اطلاعات ثانويه          

منابع اطلاعات اوليه           

روش اجراي پرسشنامه        

جامعه آماري:       

نمونه آماري         

تهيه و تنظيم پرسشنامه      

نحوه توزيع سوالات پرسشنامه           

روشهاي آماري مورد استفاده 

فصل چهارم        جمع آوري اطلاعات و تجزيه و تحليل داده ها      

مقدمه    

اطلاعات مربوط به ويژگيهاي مديران مراكز نمونه گيري شده          

آماره آزمون         

سوالات مربوطه:    

بررسي فرضيه 2:   

آماره آزمون:        

آزمون فرضيه 2:   

جداول آزمون فرض گروه نمونه مراكز صنعتي     

بررسي فرضيه 3:   

آماره آزمون         

جداول آزمون فرض گروه نمونه مراكز صنعتي     

سوالات مربوطه:    

بررسي فرضيه 4:

آزمون فرضيه 4:   

آزمون فرضيه 4:   

سوالات مربوطه:    

بررسي فرضيه 5:   

آزمون فرضيه 5:   

تذكر:     

سوالات مربوطه:    

بررسي فرضيه 6:   

آماره آزمون:        

آزمون فرضيه 6:    

سوالات مربوطه:    

فصل پنجم        نتيجه گيري و پيشنهادات      

نتيجه گيري        

نتايج بدست آمده در ارتباط با فرضيه 1:          

نتايج بدست آمده در ارتباط با فرضيه 2:          

نتايج بدست امه در ارتباط با فرضيه 3:

نتايج بدست آمده در ارتباط با فرضيه 4:          

نتايج بدست آمده در ارتباط با فرضيه 5:          

پيشنهادات          

پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 1:       

پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 2:       

پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 3:       

پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 4:       

پيشنهادات در ارتباط با فرضيه 5:       

پيشنهادات در ارتباطات با فرضيه 6:    

ساير پيشنهادات    

ساير پيشنهادات    

توصيه به ساير دانشجويان محققين     

منابع:    

 

 

فصل اول

طرح تحقيق

 

بيان موضوع يا تعريف مسأله:

كشور ايران به دليل داشتن انواع پوست بز و گوسفند از توليد كنندگان عمده پوست و چرم سبك محسوب مي‌شود و به علت آب و هواي نيمه خشك پوست گوسفند و بز ايران از مرغوبيت بالايي برخوردار است ولي متأسفانه دامداران كشور به دليل كم ارزش قلمداد نمودن پوست و پشم و اينكه نوع تغذيه در ايران بيشتر به گوشت گوسفند اختصاص دارد و همچنين به علت نداشتن آگاهي و انگيزه لازم جهت حفظ و حراست از اين ثروت ملي، توجه لازم را مبذول نمي‌دارند و از ساليان گذشته انواع پوست، سالامبور و محصولات نيمه ساخته چرمي‌از كشور ما با ديدگاه سنتي صادر گرديده است كه عمده صادرات ايران بر حسب آمار موجود مختص به صدور سالامبور و كراست بوده است و اين در حالي است كه مي‌توان ارزش افزوده زيادي را از طريق توليد محصولات ساخته شده چرمي‌به وجود آورده و به تبع آن درآمد ارزي بالايي را تحصيل نمود. بويژه اينكه محصولات چرمي‌از تنوع بالايي برخوردار بوده به نحوي كه تنوع اين محصولات بالغ بر 60 نوع مي‌گردد و هر ساله در سطح ملي، منطقه اي و بين المللي نمايشگاههاي محصولات چرمي‌به نمايش گذاشته مي‌شود كه متأسفانه نقش كشور ما علي رغم امكانات بالقوه و بالفعل در اين نمايشگاهها بسيار كم رنگ مي‌باشد، براي مثال در سال 1376 در نمايشگاههاي جهاني چرم و البسه چرمي‌در پاريس و بولونيا ايتاليا و بارسلون اسپانيا و دوسلدورف آلمان در كنار كشورهاي پيشرفته جهان، كشورهاي تركيه، هندوستان، پاكستان، بنگلادش، اتيوپي و بوركينافاسو داراي چندين غرفه بودند ولي هيچ اثري از محصولات و صنعتگران ايران و پرچم مقدس جمهوري اسلامي‌ايران نبود.

 

دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: بررسي وضعيت فروش محصولات چرمي‌سبک و شناخت موانع موجود در صادرات آنها و رفع این موانع

مطالب مرتبط

بررسي وضعيت فروش محصولات چرمي‌سبک و شناخت موانع موجود در صادرات آنها و رفع این موانع


پاورپوینت آماده بررسی روش های ساخت و کاربرد و ویژگی های آجر در معماری

پاورپوینت آماده بررسی انواع اثرات ماساژ بر روی عملکرد و ریکاوری در ورزش

پاورپوینت آماده اثر فشار هیدرو استاتیک بر ارزش مواد غذایی

پاورپوینت آماده اثر عوامل محيطي در رشد و نمو بازدهي محدودكننده در زراعت آفتابگردان

پاورپوینت آماده بررسی انواع آثار معماري شيوه آذري – بسیار جامع

پاورپوینت آماده بررسی فرآیند اتوماسيون صنعتي (PLC)

پاورپوینت آماده بررسی اتصال خورجيني متداول و روش های تحليل و طراحي سازه‌ اتصال خورجيني

پاورپوینت آماده علائم و نشانه ها و دلایل و درمان آپانديس

پاورپوینت آماده ابزارهاي راه اندازي اينترنت و اينترانت و اكسترانت

پاورپوینت آماده بررسی کاربرد و تولید آب پنير محصول جانبي فراورده‌هاي لبني

بررسی وجه اشتراک و افتراق و نظریات دیه و ارش در فقه و حقوق ایران

بررسی امواج الكترومغناطيس در اطراف سيمهاي برق فشار قوي و تاثيرات آن

آشنایی با CT هاي نوري، نظريه فارادي و پاكلز، استانداردها و مقايسه ترانسهاي اندازه گيري نوري و

بررسي ويژگي هاي شخصيتي زنان سردمزاج وعادي با آزمونMMPI

آشنایی با گاز خردل و خارش ناشی از آن و نحوه درمان این عارضه

سنجش رشد شناختي به وسیله نقاشي و نگاهی به ارتباط سن و جنسيت با رشد شناختي

بررسي وضعيت فردي ، اجتماعي و خانوادگي زنان روسپي

بررسي راههاي مؤثر بر ميزان افزايش رغبت و علاقه در دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي

ترجمه و شرح اشعار ده تن از شاعران کتاب ارزشمند «دُمیه القصر و عُصره اهل العصر»

بررسی شاخص های مرگ و میر در نقاط روستایی شهرستان ساری و عوامل موثر بر آنها