بررسي اثر بخشي آموزش گروهي مهارت حل مسأله در افزايش عزت نفس و سازگاري اجتماعي دانشجويان دختر|بهترین وب سایت کتاب،مقاله-tin-hat

بررسي اثر بخشي آموزش گروهي مهارت حل مسأله در افزايش عزت نفس و سازگاري اجتماعي دانشجويان دختر

دانلود بهترین فایل بررسي اثر بخشي آموزش گروهي مهارت حل مسأله در افزايش عزت نفس و سازگاري اجتماعي دانشجويان دختر
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
بررسي اثر بخشي آموزش گروهي مهارت حل مسأله در افزايش عزت نفس و سازگاري اجتماعي دانشجويان دختر

بررسي-اثر-بخشي-آموزش-گروهي-مهارت-حل-مسأله-در-افزايش-عزت-نفس-و-سازگاري-اجتماعي-دانشجويان-دختر

پاورپوینت آماده بررسي اثر بخشي آموزش گروهي مهارت حل مسأله در افزايش عزت نفس و سازگاري اجتماعي دانشجويان دختر      27

 

  • تعيين تأثير آموزش گروهي مهارت حل مسأله در افزايش عزت نفس دانشجويان دختر.
  •  تعيين تأثير آموزش گروهي مهارت حل مسأله در افزايش سازگاري اجتماعي دانشجويان دختر.
  1. با توجه به ويژگي هاي فرضيه و به دنبال سؤالات مطرح شده در پژوهش حاضر، فرضيه هاي پژوهش را مي توان چنين بيان كرد
  •  آموزش گروهي مهارت حل مسأله در افزايش عزت نفس دانشجويان دختر مؤثر است.
  •  آموزش گروهي مهارت حل مسأله در افزايش سازگاري اجتماعي دانشجويان دختر مؤثر است.

بررسي و تجزيه و تحليل نتايج فرضيه فوق نشان مي دهد كه ميانگين نمرات عزت نفس آزمودني

 هاي گروه آزمايش، در موقعيت پس آزمون يعني پس از اعمال متغير مستقل ( آموزش مهارت حل

 مسأله) در مقايسه با موقعيت پيش آزمون يعني قبل از اعمال متغير مستقل افزايش قابل ملاحظه اي

 پيدا كرده است. يعني ميانگين نمرات عزت نفس آزمودني هاي گروه آزمايش در آزمون مذكور

 افزايش يافته است. بنابراين مي توان گفت كه آموزش گروهي مهارت حل مسأله در افزايش عزت

 نفس دانشجويان مؤثر بوده است. نتايج آزمون پارامتري
t براي نمونه هاي مستقل نيز تفاوت بين

 ميانگين هاي پيش آزمون    پس آزمون گروه هاي آزمايش و كنترل را در متغير عزت نفس كاملاً

 معنادار نشان داده است.

 

 

همان گونه كه ملاحظه مي شود يافته هاي پژوهشي فوق نشانگر تأثير آموزش مهارت حل مسأله در افزايش عزت نفس است. بدين ترتيب يافته هاي پژوهشي حاضر درباره فرضيه اول با يافته هاي پژوهشي ديگر در اين زمنيه كاملاً مطابقت دارد و نتايج فوق را تأييد مي كند، بدين معنا كه پس از اعمال متغير مستقل، ميانگين نمرات گروه آزمايش در مقايسه با ميانگين نمرات گروه كنترل افزايش پيدا كرده است. در واقع شباهت يافته هاي پژوهشي حاضر درباره فرضيه اول با يافته هاي پژوهشي ديگر در اين زمينه است كه تأثير آموزش مهارت حل مسأله بر عزت نفس دانشجويان دختر بيشتر به صورت غير مستقيم است يعني با آموزش مهارت حل مسأله به نوجوانان و جوانان سلامت رواني و جسماني آنها افزايش پيدا مي كند، اضطراب، استرس و افسردگي كاهش پيدا مي كند، در نتيجه منجر به افزايش عزت نفس در آن ها مي شود.

دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: بررسي اثر بخشي آموزش گروهي مهارت حل مسأله در افزايش عزت نفس و سازگاري اجتماعي دانشجويان دختر پاورپوینت آماده تحقیق درسی پاورپوینت آماده

مطالب مرتبط

بررسي اثر بخشي آموزش گروهي مهارت حل مسأله در افزايش عزت نفس و سازگاري اجتماعي دانشجويان دختر


بررسی گرافیك محیطی و تاثیر آن در زندگی امروزی

گزارش كار آزمايشگاه مكانيك خاك و آزمایش تعیین حدود آتربرگ(LL,PL)

بررسی انواع سازهاي‌ زهي‌ و سازهای بادی

بررسی كنترل رنگ و کیفیت رنگ در چاپ

بررسی شرکت توليد آب معدني وخدمات رساني آن

طراحی يک سيستم انبارداری (بررسی در شرکت : شركت سهامي آب و فاضلاب (استان كهگيلويه وبوير احمد

تأثیرات پیش خیساندن تخم های Cucurbita Pepo L. (C.Pepo) در دو غلظت مختلف Epibrassinolide (Eb) بر

پاورپوینت روشهاي نوين مهندسی فروش

بررسی طرح كارآفريني شرکت رب گوجه فرنگی شاد گل

بررسی کودهای بیولوژیک ازته و فسفاته

پاورپوینت آماده کارآفريني ديجيتال کسب و کار الکترونيکي و کاربرد IT و ICT در کارآفريني

پاورپوینت آماده بررسی بیماری دیابت افزایش قند خون

پاورپوینت آماده آشنایی با دستگاه عصبی انسان

پاورپوینت آماده مدل سازی سيستمهای ديناميکی و دياگرام bode و کاربردهای آن و انژکتور و ترانزیت در

پاورپوینت آماده بررسی علایم اجتماعی اوتیسم در فرزندان خانواده های دارای فرزند مبتلا به اوتیسم

پاورپوینت آماده مدیریت ارتباط با مشتری CRM

پاورپوینت آماده كنترل خسارات ناشي از تخليه‌هاي الكترواستاتيكي

پاورپوینت آماده بررسی کاربرد ماشیکاری CNC درصنایع چوب و سازه

پاورپوینت آماده بررسی روش های كنترل نشت در سدهاي خاكيSeepage Control in Earth Dams

پاورپوینت آماده بررسی طرح های کسب و کار