بررسی جایگاه و اهمیت اینترنت در تبلیغات تجاری محصولات|بهترین وب سایت کتاب،مقاله-tin-hat

بررسی جایگاه و اهمیت اینترنت در تبلیغات تجاری محصولات

دانلود بهترین فایل بررسی جایگاه و اهمیت اینترنت در تبلیغات تجاری محصولات
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
بررسی جایگاه و اهمیت اینترنت در تبلیغات تجاری محصولات

بررسی-جایگاه-و-اهمیت-اینترنت-در-تبلیغات-تجاری-محصولات

بازاریابی: تبلیغات از کجا آمده است؟

 

تعداد زیادی از مردم فکر می کنند که بازاریابی فقط شامل فروختن و آگهی دادن است و متعجب نمی شوند که ما هر روزه در معرض بمباران تبلیغات تجاری تلویزیون، آگهی های روزنامه و فعالیت ها و تبلیغات پستی مستقیم هستیم. در هر صورت، فروختن و آگهی دادن تنها نوک کوه یخ _ قسمت کوچکی ­_ از بازاریابی محسوب می شوند.

امروزه بازار یابی نه تنها به صورت منطق قدیمی آن مبنی بر فروش کالا درک می شود، بلکه در منطق جدید آن به منظور راضی و قانع کردن مشتریان بکار می رود. اگر فعالیت بازاریابان در مورد فهمیدن نیازهای مشتریان به خوبی انجام شود، محصولاتی بوجود می آید و توسعه می یابد که دارای ارزش بیشتری بوده و به نحو کارآمدتری قیمت گذاری شده، توزیع گردیده و ترویج و تبلیغ می شوند و این تولیدات خیلی آسان تر به فروش می روند.

بنابراین فروختن و تبلیغات کردن فقط قسمتی از مجموعه بزرگ بازار یابی به شمار می روند. مجموعه ای از وسایل بازاریابی که در جهت اثر گذاشتن بر مراکز فروش فعالیت می کنند.

مجموعه بازاریابی شامل اعمال و فعالیت های هر شرکت یا موسسه ای می شود که با آن می توان بر میزان درخواست و یا تقاضای محصولات آنها تاثیر بگذارند. احتمالات زیادی می تواند در قالب 4 گروه متنوع جمع بشود که به نام ((4 پی)) شناخته می شوند که شامل (محصول)، (قیمت)، (مکان) و (تبلیغ) می باشد.

 

 

 

 

محصول: محصول به معنای ترکیبی از کالاها و خدماتی است که کمپانی به بازار مورد نظرش ارایه می دهد. بنابراین، محصولات و قطعات شرکت فورد تشکیل می شود از پیچ و مهره، شمع، پیستون، چراغ اصلی و هزار قسمت دیگر می شود. فورد محصولات را به شیوه های گوناگون و به صورت انتخابی ارایه می کند.

ماشین به صورت کامل سرویس شده و یک وارانتی _ ضمانت نامه به شرط تعویض _ است که شامل بیشتر قسمت های محصول از جمله لوله اگزوز هم می شود.

 

قیمت: قیمت مقدار پولی است که مشتریان باید برای بدست آوردن محصول بپردازند. محاسبات شرکت فورد قیمتی را برای مصرف کننده پیشنهاد می کند که ممکن است واسطه ها و یا فروشندگان برای هر قطعه محاسبه نمایند.  اما فروشندگان محصولات فورد به ندرت همه هزینه های قطعات را با هم مطالبه می کنند.

در عوض آنها با هر قیمتی با هر مشتری معامله می کنند، با او چانه می زنند، به او تخفیف می دهند، با مبلغی پول ماشین کهنه را با ماشین جدید عوض می کنند و شرایط اعتباری برای تنظیم موقعیت رقابت تجاری و آوردن قیمت به سطح توانایی و ادراک خریدار برای پرداختن ارزش ماشین انجام می دهند.

 

مکان: مکان شامل فعالیت های شرکت می شود که در آنجا محصول برای رسیدن به دست مصرف کننده ایجاد می شود. شرکت فورد مجموعه بزرگی از نمایندگی های فروش است که هر کدام به طور مستقل، مالک محسوب می شوند و مدل های مختلف فراوانی از محصولات شرکت را می فروشند و اداره می کنند. شرکت فورد این فروشندگان و توزیع کنندگان را با دقت بسیار زیادی انتخاب و به صورت قوی از آنها پشتیبانی و حمایت می کند.

توزیع کنندگان صورتی از موجودی های اتومبیل های فورد را در دست دارند، آنها را به خریداران مستعد و توانا نشان می دهند، بر سر قیمت ها چانه می زنند، فروش را انجام می دهند و پس از فروش، به ماشین ها سرویس و خدمات پس از فروش ارایه می دهند

دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: بررسی جایگاه و اهمیت اینترنت در تبلیغات تجاری محصولات تحقیق آماده پروژه آماده تحقیق درسی پروژه پایانی تحقیق جهت ارائه درسی نمونه پروژه آماده تحقیق دانشگاهی کار پژوهشی پروژه جامع و کامل

مطالب مرتبط

بررسی جایگاه و اهمیت اینترنت در تبلیغات تجاری محصولات


بررسي مشخصات وخواص لحيم نا همجنس آلياژ حافظه دار TINI و فولاد ضد زنگ

بررسی بانكداري الكترونيك در كشور سوئيس

آزمایش تعيين وزن مخصوص صحرايي خاك به كمك مخروطه ماسه

بررسی اهمیت مبارزه بازدارنده با مصرف مواد مخدر ، روان گردان ، الكل و توتون

بررسی سرويس پيام كوتاه (SMS) و جایگاه آن در تبليغات تجاري در ايران

بررسی انواع قیر کاربرد و خواص و آزمايشهاي مربوط به قیر

بکارگیری كولتيواتور در مزارع چغندرقند به عنوان ماشين داشت چند منظوره

بررسی مراحل راه اندازي و توسعه يك شركت برنامه نويسي

بررسی سیمان کوره ای پورتلند و سیمان EMC

بررسی دستگاه و سیستم عصبی حشرات و دستگاه عصبی ملخ

بررسی برنامه های مدیریت ریسک پروژه

بررسی موانع فرهنگي ارتقاء شغلي زنان

بررسی جامع گیاه خیار Cucumber و انواع آن

بررسی زندگینامه و آثار نیما یوشیج

بررسی شرایط نگه داری زرد آلو و نگه داری آن در سردخانه

بررسی علل بروز كمردرد و راههاي پيشگيري از آن

بررسی زیست شناسی كبوتر فاخته يا قمري صخره اي

بررسی فسيل ها و چگونگی ایجاد و تعیین عمر

بررسی عوامل موثر در توسعه کشاورزی

دانلود نمونه سوالات درس بیوشیمی رشته ی کشاورزی